Posted by digiboost | 5 januari 2021
Boodschappen magazine voor Superunie Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke supermarktorganisaties in Nederland. Die supermarkten – de leden – vertegenwoordigen samen ruim 1.600 winkels en een marktaandeel van bijna 30%. Voor de leden wordt maandelijks een magazine verzorgd met een combinatie van inspiratie, de lekkerste recepten en redactionele artikelen die aansluiten op de thematiek van de uitgave.…
Lees verder
Posted by digiboost | 12 oktober 2020
interactieve keuzehulp voor MediaMarkt In iets meer dan twintig jaar groeide MediaMarkt uit tot de grootste winkelketen in consumentenelektronica. Hoewel de vijftig vestigingen natuurlijk een groot aandeel hadden in de omzet, werd de verkoop via mediamarkt.nl steeds belangrijker. Zelfs als aankopen in de winkel plaatsvonden, oriënteerden veel mensen zich online. Om bezoekers van de webshop…
Lees verder
Posted by digiboost | 24 juni 2020
e-magazine voor StayOkay Stayokay is in Nederland de grootste aanbieder van budgetaccommodaties. Een belangrijke doelgroep is nog steeds de jonge reiziger die kiest voor een hostel omdat het een betaalbare en sociale manier is om plaatsen te bezoeken. Maar Stayokay richt zich nadrukkelijk ook op andere doelgroepen: (jonge) gezinnen, bedrijven en scholen. Hoe haal je…
Lees verder
Posted by digiboost |
Blokker & jij magazine voor Blokker Met Blokker & jij wil de keten klanten inspireren om op een andere manier naar dagelijkse terugkerende bezigheden te kijken, zoals koken en schoonmaken, maar ook inrichting en vrije tijd.. Met het honderd pagina’s tellende magazine geeft Blokker de lezer ook het gevoel altijd dichtbij te zijn. Het magazine…
Lees verder
Posted by digiboost | 23 juni 2020
M Online voor MediaMarkt Vanaf september 2016 verzorgt iMediate het online inspiratiemagazine M Online van MediaMarkt. Via het onlinekanaal maken consumenten kennis met de nieuwste elektronica bij MediaMarkt en kunnen deze direct via de webshop van MediaMarkt aanschaffen. Hierdoor heeft de elektronicaretailer naast het online magazine, de folder en marketingcampagnes op tv en radio een…
Lees verder
Posted by digiboost |
Boodschappen.nl voor Superunie Naast het fysieke magazine verzorgt iMediate ook de online kanalen voor Superunie. Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke retailorganisaties met ruim 1.600 winkels. Voor de leden van de organisatie vormen Boodschappen.nl, Facebook, Instagram, Pinterest en YouTube een dagelijkse aanvulling op het maandelijkse magazine. Hierdoor weet Superunie maandelijks een groot aantal bezoekers te trekken dat…
Lees verder
Posted by digiboost |
M Magazine voor MediaMarkt Meer dan tien jaar lang verzorgde iMediate het inspiratiemagazine M Magazine van MediaMarkt. Consumenten konden het magazine gratis mee naar huis nemen in alle vestigingen, maar liefhebbers van lifestyle en elektronica konden ook een abonnement afnemen. Het magazine combineerde inspiratie met informatie en bood lezers daardoor een interessante mix van producten,…
Lees verder
Posted by digiboost | 12 april 2020
Bannering voor MediaMarkt Voor een periode van meerdere jaren heeft iMediate de online marketinguitingen van MediaMarkt verzorgd. Denk aan bannering die werd uitgeserveerd via de platformen van affilliatepartners, maar ook targeted marketing in de vorm van direct mailings naar klanten van de elektronicaketen. Doel van bannering Met dit project bood iMediate MediaMarkt ondersteuning om consumenten…
Lees verder