De Content-Strippenkaart – contentsupport wanneer jij die nodig hebt
Bij de loodgieter thuis lekt de kraan. Ons hoef je niet te overtuigen van het…
Zakelijke communicatie wordt steeds persoonlijker. De generatie zakelijke kopers die het nu voor het zeggen heeft, is ongevoelig voor een traditionele salesbenadering en veel B2B-bedrijven die zich richten op mkb en groot zakelijk hebben daarmee een probleem. Want hoe bereik je beslissers als ze niet bereikt willen worden? Het antwoord: wees relevant. Biedt opvallende, interessante, informatieve content op het juiste moment en de juiste plaats. Dat klinkt eenvoudig maar vergt kennis van zaken. Wij hebben die kennis, wij weten (en meten) wat werkt.
Maak een afspraak. We laten je graag zien hoe goede content jouw doelen dichterbij brengt.
Maak een afspraak Meer over contentmarketingBij de loodgieter thuis lekt de kraan. Ons hoef je niet te overtuigen van het…
26 februari werden voor de 9e keer de Live Entertainment Production Awards uitgereikt. De Live…
Ben je of ken je een creatieve en nauwkeurige content manager, lees dan even verder.…