Posted by digiboost | 24 juni 2020
Blokker & jij magazine voor Blokker Met Blokker & jij wil de keten klanten inspireren om op een andere manier naar dagelijkse terugkerende bezigheden te kijken, zoals koken en schoonmaken, maar ook inrichting en vrije tijd.. Met het honderd pagina’s tellende magazine geeft Blokker de lezer ook het gevoel altijd dichtbij te zijn. Het magazine…
Lees verder
Posted by digiboost | 23 juni 2020
M Online voor MediaMarkt Vanaf september 2016 verzorgt iMediate het online inspiratiemagazine M Online van MediaMarkt. Via het onlinekanaal maken consumenten kennis met de nieuwste elektronica bij MediaMarkt en kunnen deze direct via de webshop van MediaMarkt aanschaffen. Hierdoor heeft de elektronicaretailer naast het online magazine, de folder en marketingcampagnes op tv en radio een…
Lees verder
Posted by digiboost |
Boodschappen.nl voor Superunie Naast het fysieke magazine verzorgt iMediate ook de online kanalen voor Superunie. Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke retailorganisaties met ruim 1.600 winkels. Voor de leden van de organisatie vormen Boodschappen.nl, Facebook, Instagram, Pinterest en YouTube een dagelijkse aanvulling op het maandelijkse magazine. Hierdoor weet Superunie maandelijks een groot aantal bezoekers te trekken dat…
Lees verder
Posted by digiboost |
M Magazine voor MediaMarkt Meer dan tien jaar lang verzorgde iMediate het inspiratiemagazine M Magazine van MediaMarkt. Consumenten konden het magazine gratis mee naar huis nemen in alle vestigingen, maar liefhebbers van lifestyle en elektronica konden ook een abonnement afnemen. Het magazine combineerde inspiratie met informatie en bood lezers daardoor een interessante mix van producten,…
Lees verder
Posted by digiboost | 12 april 2020
Bannering voor MediaMarkt Voor een periode van meerdere jaren heeft iMediate de online marketinguitingen van MediaMarkt verzorgd. Denk aan bannering die werd uitgeserveerd via de platformen van affilliatepartners, maar ook targeted marketing in de vorm van direct mailings naar klanten van de elektronicaketen. Doel van bannering Met dit project bood iMediate MediaMarkt ondersteuning om consumenten…
Lees verder