Boodschappen.nl voor Superunie

Naast het fysieke magazine verzorgt iMediate ook de online kanalen voor Superunie. Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke retailorganisaties met ruim 1.600 winkels. Voor de leden van de organisatie vormen Boodschappen.nl, Facebook, Instagram, Pinterest en YouTube een dagelijkse aanvulling op het maandelijkse magazine. Hierdoor weet Superunie maandelijks een groot aantal bezoekers te trekken dat op zoek is naar inspiratie voor ieder eetmoment van de dag. Met mooie fotografie, teksten en recepten zetten we bezoekers aan om zelf in de keuken aan de slag te gaan.

Verschillende kanalen

Doel van de website van Boodschappen.nl en de sociale kanalen is om de consument te helpen bij de dagelijks terugkerende vraag: ‘Wat eten we vandaag?’ Via de genoemde kanalen krijgt de bezoeker houvast om snel een goede en gezonde maaltijd op tafel te zetten. De uitgangspunten daarbij zijn helder. De bezoeker moet denken: ‘Ziet er lekker uit, dit kan ik ook’ en ‘ík ga dit maken’. Daarom zien de recepten er niet alleen verzorgd, maar ook toegankelijk uit en daar wordt. van begin tot eind rekening mee gehouden door ons team van redacteuren, stylisten, foodstylisten en fotografen.

Op de Boodschappen-website kunnen bezoekers kiezen uit duizenden recepten. Daarnaast verschijnen er steeds meer kookvideo’s. Om de doelstellingen en continuïteit te garanderen, verzorgt iMediate met technische partners de verdere doorontwikkeling van de website. Zo wordt er op dit moment gewerkt aan verdere optimalisaties in thematiek, techniek en redactionele content om bezoekers nog beter van dienst te zijn.

Superunie

Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke retail-ketens in Nederland. Dat doen ze inmiddels 60 jaar en met succes; de organisatie heeft ruim 1.600 winkels en een marktaandeel van bijna 30%.

iMediate werkt sinds 2013 voor Superunie

Een selectie van ons werk voor Superunie:
Boodschappen Magazine | Boodschappen.nl | Boodschappen op sociale media | de Wijngids
bereidingswijze boodschappen.nl

Tailor-MADE content

De inhoud van Boodschappen.nl en de online kanalen worden verzorgd door het team van iMediate. Daarbij wordt ook rekening gehouden met de online vindbaarheid middels SEO en het uitserveren van content via de sociale kanalen van Superunie. Naast de redactionele werkzaamheden neemt iMediate ook het klantcontact ronde de content in het magazine voor zijn rekening. Hierdoor wordt Superunie volledig ontzorgd door ons bureau.

Scherm van boodschappen.nl

Projectinbreng iMediate

  • SEO
  • Redactie
  • Social Media beheer

Wil je meer weten over dit project of hoe iMediate je kan helpen aan terugkerende klanten?

Neem dan contact met ons op
iMediate Contentmarketing