Jasper de Weerd komt vanaf januari iMediate en Media Markt helpen een (nog) betere samenwerking te realiseren. Het gedrag van klanten verandert en zorgt voor nieuwe uitdagingen in het retaillandschap. Daardoor ontstaat een behoefte aan nieuw vormen van marketingcommunicatie. Een merk moet dan ook steeds nadrukkelijker zijn eigen identiteit goed voor het voetlicht zien te krijgen. En daar moeten wij als iMediate in kunnen adviseren. Niet alleen de vraag volgen, maar de trend al signaleren en met ideeën komen. En er ook organisatorisch op inspelen. Daar komt Jasper bij helpen. Als neutraal waarnemer zal hij eerst inventariseren om vervolgens concrete aanbevelingen te doen en processen in gang te zetten. Hij doet dit vanuit een freelance positie. Iets wat hij in het verleden ook bij Ahold en DELA heeft gedaan. De bedoeling is dat zowel de klant als wij als bureau gaan profiteren van zijn expertise en dat er new business klaarligt als hij klaar is met zijn klus. En dat de bestaande business soepeler loopt dan ooit tevoren. Nee, no pressure Jasper, no pressure. Als je maar zorgt dat het geregeld wordt!