De contentscan – een werken bij-pagina die werkt

werken-bij-pagina-contentscan

Je doet van alles om nieuw personeel te werven maar je inspanningen leveren niet genoeg op. Wat nu? Ons advies: kijk ook eens kritisch naar je werken bij-pagina. Want daar converteren bezoekers in sollicitanten. Is die pagina niet goed ingericht, dan blijft conversie achter.  

Een werken bij-pagina die werkt

Bij een goede werken bij-pagina moet je op heel veel verschillende dingen letten. Het begint met technische keuzes zoals het gebruik van een eigen domein, een subdomein of een subdirectory, en de voor- en nadelen van die opties. SEO-optimalisatie en laadsnelheid spelen een rol en vooral natuurlijk de communicatieve aspecten. Welke content plaats je op de pagina(‘s) en welke rol vervult die inhoud? Voor een werkende pagina moet echt alles kloppen. Wil je de conversie van jouw werken bij-pagina verbeteren maar weet je niet waar je beginnen moet? Meld je dan aan voor een contentscan.

De contentscan

Het is praktisch ondoenbaar om je eigen werken bij-pagina objectief te beoordelen, zeker als het gaat om de communicatieve aspecten ervan. Wat voor jou vanzelfsprekend is, is dat voor een buitenstaander vaak niet. Wat voor jou duidelijk is, kan voor iemand buiten de organisatie onbegrijpelijk zijn. Komt wat je zeggen wil wel over? Juist voor zo’n buitenstaandersblik is het nuttig om iemand met verstand van zaken kritisch naar je pagina te laten kijken. Wij hebben heel veel werken bij-pagina’s gezien en we weten wat werkt. Daarom kunnen we je zonder twijfel helpen om jouw pagina te optimaliseren. Omdat we problemen niet alleen kunnen constateren maar ook kunnen verhelpen, bieden we tijdelijk de contentscan twv €960 gratis aan. Als we je kunnen overtuigen met ons advies, wil je ons vast wel inhuren dat uit te voeren.

MELD JE AAN VOOR EEN GRATIS CONTENTSCAN

Met de contentscan brengen we in kaart waar je op jouw werken bij-pagina kansen laat liggen. Je krijgt een helder verslag met bruikbaar advies waarmee je jouw pagina direct kan verbeteren. De contentscan kost €960 maar als je je voor 15 november aanmeldt, krijg je hem gratis!

Naam(Vereist)

iMediate | ZB

iMediate | ZB is een contentmarketing-bureau met verstand van arbeidsmarktcommunicatie. We hebben specialisten voor strategie, creatie en productie en werken voor gerenommeerde opdrachtgevers als Achmea, SNS Bank, de SER, PGGM, ABP, Wageningen Universiteit, Sligro en de KNVB en zijn uitgever van de contentplatformen ChannelConnect, EB Live en Entertainment Business.    

De contentscan – waar we op letten

Met de contentscan brengen we in kaart wat de sterke en minder sterke punten zijn van een werken bij-pagina en vertellen we hoe je hem kan optimaliseren. De do’s en don’ts van werken bij-pagina’s vind je in onze werken bij-pdf.

(zip-bestand met pdf – 472 KB)

iMediate Contentmarketing