Videma Magazine in een nieuw jasje

Posted by Peter Rutgers | januari 15, 2018 | Achtergrond, Projecten
Videma website

Een paar weken geleden kwam er bij ons een mailtje binnen van Videma, een klant die we al jaren goed kennen. De vraag? Of we het V-magazine wilden vernieuwen. Een superleuke klus!

Videma is een beheersorganisatie die zich richt op het bewaken en beschikbaar maken van vertoningsrechten op tv-beelden voor de zakelijke markt. Door rechten te bundelen en kant-en-klare licenties aan te bieden, maken zij het vertoners zo eenvoudig mogelijk. Naast het V-magazine verzorgen wij vier keer per jaar de Videma nieuwsbrief.

Afgelopen periode is er een hoop veranderd binnen de organisatie. De vernieuwing van het magazine maakt onderdeel uit van Videma’s nieuwe missie om een positievere uitstraling te krijgen. De organisatie is al hard op weg om dit te bereiken, met een nieuwe campagne ‘van Must naar Lust’, een nieuwe site én namens ons een vernieuwing van het magazine.

Het magazine heeft een totaal nieuwe look gekregen! iMediate heeft de overstap gemaakt naar de nieuwe ontwerptool Maglr. Daarmee hebben we een frisse, moderne uitstraling gecreëerd die past bij de huisstijl van Videma. Als kick-off van de nieuwe campagne staat er in deze editie een preview van de tv-commercial.

Videma heeft een dijk van een magazine neergezet mét een positieve positionering, waar wij erg trots op zijn! Het magazine, dat vier keer per jaar verschijnt, vind je op www.videmamagazine.nl.

Ook interessant:

klaar! publicaties door iMediate
Posted by peter | 02 augustus 2018
In Klaar! #7 een greep uit de producties die in de afgelopen 31 dagen werden opgeleverd. Want ja, zelfs tijdens de warmste julimaand ooit gaan we onverstoorbaar door. (meer…)
6 LikesReacties staat uit voor Klaar! 7 – opgeleverd in juli
transformatie van B2B marketing
Posted by michael-bottenheft | 18 juli 2018
In het Engels bestaat er een mooie term voor: ‘the consumerization of B2B marketing’. Oftewel, het gebruiken van digitale technologieën om klanten en prospects online te engagen, zoals dat binnen…
15 LikesReacties staat uit voor De transformatie van B2B-marketing
Posted by tessa | 06 juli 2018
Ons nieuwe digitale magazine voor Stayokay ‘GoLocal’ is vanaf vandaag te bereiken via magazine.stayokay.com. Een eerste editie is altijd spannend, maar we zijn supertrots op het eindresultaat. Het magazine bekeken…
14 LikesReacties staat uit voor Eerste ‘GoLocal’ verschenen!