Superunie

SUPERUNIE

Superunie vertegenwoordigt 13 onafhankelijke retailorganisaties in Nederland. De organisatie heeft ruim 1.800 winkels en een marktaandeel van ruim 30%. Superunie is inmiddels al ruim 60 jaar succesvol. De missie: het inkopen van goederen en diensten met de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Boodschappen Magazine

Boodschappen is een van de grootste supermarktmagazines in Nederland. Het magazine is gratis verkrijgbaar in ruim 1.500 supermarkten die zijn aangesloten bij Superunie. Recepten vormen de basis, waarbij elke maand de meest uiteenlopende thema’s aan bod komen. Daarnaast besteedt het magazine ruimschoots aandacht aan andere onderwerpen die met koken en het huishouden te maken hebben. Daarmee is Boodschappen dé maandelijkse inspiratie voor consumenten.

  • Art direction & vormgeving
  • Concept & creatie
  • Content & redactie
  • Fotografie
  • Traffic & productie

Boodschappen Wijngids

Bij de oktoberuitgave van het magazine Boodschappen verschijnt jaarlijks de Boodschappen Wijngids. Een handig extraatje voor lezers, die zo worden geholpen bij hun wijnkeuze in de supermarkt. De uitgave bevat een brede selectie met zorg geselecteerde wijnen. De selectie varieert van wijnen uit de traditionele wijnlanden zoals Frankrijk, Italië en Spanje tot wijnen uit Zuid-Afrika, Chili en Australië. Daarnaast biedt de Wijngids tips voor smakelijke wijn-spijscombinaties.

  • Art direction & vormgeving
  • Concept & creatie
  • Content & redactie
  • Fotografie
  • Traffic & productie

Boodschappen.nl

iMediate kreeg de opdracht van Superunie om de site Boodschappen.nl te vernieuwen. De website heeft een frisse, eigentijdse look gekregen en de recepten zijn nu nog makkelijker en sneller te vinden. Ook kunnen ze bewaard of geprint worden. De database bevat ruim 4000 recepten en wordt continu aangevuld en bijgewerkt. Op de site zijn behalve recepten ook inspirerende kookvideo’s en tips te vinden.

  • Concept & creatie
  • Content & redactie
  • Databasebeheer
  • Websitebeheer

Gerelateerde projecten