Zomerstop? Niet bij iMediate. Ook de afgelopen maand rolden er de nodige uitgaven van de (virtuele) pers. Scroll maar even door onze nieuwe blogrubriek Klaar!
In Klaar! 6 een snel overzicht voor juni.Boodschappen Superunie iMediateBoodschappen Magazine
Boodschappen is een van de grootste supermarktmagazines in Nederland. Het magazine is gratis verkrijgbaar in ruim 1.500 supermarkten die zijn aangesloten bij Superunie. Deze maand staat in het teken van wereldse smaken. Met onder meer de lekkerste pindarecepten, een zomers viergangenmenu, zes verrassende broodjes hamburgers, recepten voor je eigen streetfood en in ‘Mijn lievelingsgerecht’ een burengroep uit Roermond die graag samen buiten kookt. De barbecue is hún domein!MediaMarkt M iMediateM
We realiseren al meer dan tien jaar het inspirerende lifestyle-magazine voor MediaMarkt, dat consumenten gratis mee kunnen nemen in alle vestigingen. In het nieuwste nummer zetten we de zomer centraal. Of je nu thuisblijft om niets te missen van het sportgeweld op tv of op vakantie gaat om juist de rust te zoeken, in M vind je iets van je gading.Exclusief Sligro iMediateExclusief
Sligro biedt met het culinaire blad Exclusief (professionele) koks en horecaondernemers vijf keer per jaar een gratis inspiratiemagazine, waarbij de focus ligt op food & people. Het nieuwe nummer, dat begin juni naar de drukker ging, spoort de lezer aan om te vernieuwen. Of het nu gaat om outdoor cooking of een gezond alternatief voor de traditionele vette hap on de sportkantine, durf het eens totaal anders te doen!EB iMediate juniEntertainment Business
De juni-editie van vakuitgave Entertainment Business verscheen begin deze maand en stond in het teken van de nieuwe game Shadow of the Tomb Raider, loot boxes en 25 jaar rechtenorganisatie SENA. Daarnaast aandacht voor gamebeurs E3 en Within Temptation-zangeres Sharon den Adel. Verder vind je in het juninummer twee uitgebreide specials: Advocatuur en Kids.Stayokay folder door iMediateStayokay
Met jaarlijks ongeveer 1 miljoen overnachtingen is Stayokay de grootste aanbieder vanbudgetaccommodaties in Nederland. Om de naamsbekendheid van Stayokay te vergroten en de organisatie onder de aandacht te brengen van een breed publiek, is een folder verspreid in een oplage van maar liefst vijf miljoen exemplaren. iMediate was verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie van de folder.
En dan is de maand juni nog maar halverwege…